• doprava zadarmo
  • všetko skladom
  • 3 roky záruka
  • všetko prírodné
  • kamenná predajňa
  • registrácia = 5 % zľava

Informace k objednávce

 

Obsah:
1. Prevzatie balíka / poškodený balík / zámena tovaru
2. Platobné údaje
3. Recenzia
4. Reklamácie / výmena

Kontaktné údaje na nás:
tel: +420 774 774 626
email: info@oveckarna.cz

Korenspondenční adresa:
Ovečkárna.cz
Zálešná I / 1036
Zlín 76001

1 Prevzatie balíka / Poškodený balík / Zámena tovaru

Po odoslaní objednávky Vám dorazí SMS a email od našej spoločnosti, obsahujúci informacemace o odoslaní Vašej objendávky. Ďalej v nasledujúcich hodinách k Vám dorazí bližšie informačné sms priamo od prepravnej spoločnosti, ktorú ste si sami zvolili. Tu sa dozviete predbežný čas doručenia Vášho balíčka, samozrejme je veľmi dôležité, mať riadne vyplnené telefónne číslo, na ktoré Vás budeme kontaktovať.

Váš tovar je prepravovaný, ako kusová zásielka. Vo chvíli, keď Vám vodič zásielku doručuje formou (do vlastných rúk) jedná sa o spôsob prevzatia napr. Pred Vašim domom, na vami zvolenom mieste v doručovacej adrese. Pozor, vodič nie je povinný nosiť zásielky do bytu, chodieb, garáží ani iných priestorov. Pri preberaní zásielky je nutné dbať na zvýšenú opatrnosť. Starostlivo si prekontrolujte stav balíka, ktorý preberáte, ak je akokoľvek zvonka poškodený, je nutnosť ihneď upozorniť prepravcu na istý problém a spísať s ním túto chybu do jeho záznamov. Buďte prosím ostražití, pretože na neskoršie reklamácie, ktoré nie sú zapísané v prepravnom liste nie sme schopní reagovať a automaticky sú zamietnuté.


V prípade, že nastane podobný problém, prepravca je povinný všetko zapísať do prepravného protokolu, kde sa uvádza konkrétne chyba. Tieto pravidlá platia pre všetky nami ponúkané prepravné spoločnosti (Č.Pošta, Zásilkovna, Geis). Buďte si vedomí, že do protokolu smiete zapisovať len vážne a zjavné poškodenie zásielky (rozlepené, mokré, otvorené, preliačený). Pri prevzatí by ste si mali svoju zásielku otvoriť a preveriť, či zásielka obsahuje všetko čo bolo Vami objednané. V prípade, že Vám bude niektoré z objednaných položiek chýbať, alebo nastane podobný problém, tiež by ste mali všetko nahlásiť prepravcovi s ktorým je nutnosť všetko spísať, ďalej odporúčame chybnú zásielku prebrať a ihneď kontaktovať náš eshop. My sme schopní ihneď chybu z našej strany napraviť do dvoch pracovných dní


Zhrnutie rada - Pri preberaní zásielky skontrolujte za prítomnosti dopravcu obsah Vašej zásielky, prípadné problémy riešte ihneď zapísaním do reklamačného protokolu, ktorý Vám musí byť poskytnutý pracovníkom prepravnej spoločnosti. V prípade, že problém nastane, všetko zapíšte dopodrobna do reklamačného protokolu. Ak nebude istý problém uvedený v reklamačnom protokole, nemôžeme potom na akejkoľvek podobnej reklamácie brať ohľad. V prípade zistenia absolútneho zničenia tovaru napr. (Vytečený prací prostriedok lanolín) je dôležité balík nepreberať vôbec.

2.Platební údaje
Objednali ste si tovar a zvolili ste si bankový prevod a nemôžete nájsť naše platobné údaje? Čiastku zašlite na náš
Český účet: 2800769239/2010, alebo Slovenský účet: IBAN: CZ1720100000002800769247 BIC / SWIFT: FIOBCZPPXXX
Variabilný symbol je zhodný s číslom Vašej objednávky.

3.Recenze

Za 10 dní od objendání Vám dorazí na email od spoločnosti Heureka dotazník, týkajúce sa Vašej spokojnosti. Tu budete mať možnosť plne vyjadriť Vaše skúsenosti s našim eshopom. Sme veľmi vďační za všetky recenzie a to ako kladné, tak aj negatívne.

4.Reklamácia / Vrátenie / Výmena

V prípade, že nastal problém s akýmkoľvek objednaným produktom neotáľajte a ihneď nás informujte o tejto skutočnosti. My čo najrýchlejšie zjednáme nápravy. Tovar môžete vymeniť, alebo vrátiť buď v 14-dňovej lehote od prevzatia a alebo pri zjavnej vade výrobku v lehote 3 rokov. Zvážte vždy požiadavky na reklamáciu, reklamovaný výrobok zasielame vždy na odborný posudok, ale v mnohých prípadoch musia byť reklamácia zamietnutá z dôvodu zlej údržby tovaru. V každom prípade ku každej reklamácii je potrebné priložiť reklamačný list: odstúpenie k zmluve.

Tovar, ktorý bude vrátený po uplynutí 14-dňovej lehoty, začínajúcich od prevzatia balíčku nebude vyhovené a bude poslané späť odosielateľovi s nákladmi na dopravu.

Výmena - zakúpili ste tovar a nesedí Vám? Vôbec nevadí, na toto zistenie a posúdenie máte 14 dní. Tovar stačí zaslať na adresu našej kamennej predajne v Zlíne. Nezabudnite nám do zásielky priložiť odkaz (v čitateľnej forme), aby sme vedeli o čo sa jedná.

Prosím všetky reklamácie a výmeny zasielať na našu korešpondenčnú adresu do Zlína na predajňu.

Adresa:
Ovečkárna.cz
Zálešná I / 1036 (Januštice)
Zlín 76001