Nakúpte po telefóne, sme on-line
+421 221 201 323 (8.00–19.00)
Menu

Vrátenie tovaru

Nákup u nás v Ovečkárni vám chceme čo najviac uľahčiť, nielen preto sme vám predĺžili zákonnú lehotu na vrátenie tovaru zo 14 dní na 30 dní. Počas mesiaca od kúpy nám môžete zadarmo vrátiť nepoužitý tovar v pôvodnom stave.

Čo robiť, keď...

Chcem vrátiť tovar

Vyplňte formulár

Zabaľte a napíšte kód Zásielkovne

Odneste do najbližšej pobočky Zásielkovne

Vráťte zadarmo cez Zásielkovňu

U nás v Ovečkárni máme jednoduchý systém pre vrátenie tovaru. Keď ste registrovaný člen ovčej rodiny, po prihlásení nájdete v menu pod Môj účet Vrátenie tovaru, kde vybierete produkt z histórie objednávok, ktorý chcete vrátiť. Ak nie ste prihlásení, stačí v systéme pre vrátenie vyplniť číslo objednávky a váš e-mail. V nasledujúcom kroku už len vyberiete produkt z objednávky, ktorý chcete vrátiť, a získate kód, ktorý viditeľne napíšete na balík. Starostlivo zabalený tovar v balíku s našou adresou a kódom odnesiete do najbližšej Zásielkovne, kde si od vás balík prevezmú a na naše náklady nám ho pošlú. Po obdržaní tovaru vám vrátime peniaze na účet do 14 dní.

Vrátenie cez Slovenskú poštu alebo kuriéra

Na svoje náklady nám môžete tovar poslať poštou. Postupujte rovnako ako pri vrátení cez Zásielkovňu, ale s tým rozdielom, že nám tovar pošlete na svoje vlastné náklady a vyberiete si dopravcu.

Tovar pošlite na adresu:
Ovečkárna.cz
Masarykova / 1106
763 02 ZLÍN
Česká republika

Vrátiť tovar

Chcem vymeniť tovar

Kúpili ste si nesprávnu veľkosť a radi by ste tovar vymenili? Nevyhovujúci tovar nám vráťte podľa postupu, uvedeného vyššie. Do poznámky v systéme pre vrátenie napíšte kód tovaru a veľkosť, ktorú chcete poslať (kód nájdete vždy na detaile produktu pod názvom). Po obdržaní balíčka vám v čo najkratšom čase pošleme nový produkt.

Vymeniť tovar

Chcem reklamovať tovar

Tovar vás sklamal? To nás mrzí, ale určite nájdeme riešenie. Pomocou nášho reklamačného systému nám jednoducho napíšte, čo sa stalo. Keď ste registrovaný člen ovčej rodiny, po prihlásení nájdete v menu pod Môj účet reklamácie, kde vyberiete produkt z histórie objednávok, ktorý chcete reklamovať. Ak nie ste prihlásení, stačí v systéme vyplniť číslo objednávky a váš e-mail. V nasledujúcom kroku už len vyberiete produkt z objednávky, ktorý chcete reklamovať. Vyplníte pár riadkov a napíšte nám, aký je problém. Následne získate kód pre odoslanie. Starostlivo zabalený tovar v balíku s adresou a kódom odnesiete do najbližšej Zásielkovne, kde si ho od vás prevezmú a na naše náklady nám ho pošlú. Balíček môžete odoslat na svoje náklady prostredníctvom iného dopravcu (rovnako ako pri vrátení tovaru) na adresu:

Ovečkárna.cz
Masarykova 1106
763 02 ZLÍN
Česká republika

Najdlhšie do 30 dní vám napíšeme vyrozumenie o reklamácii.

Reklamovať tovar

Dôvody na vrátenie a reklamáciu tovaru

  • Výmena nepoužitého tovaru. (V prípade nesprávnej veľkosti, farby či rozmerov.)
  • Vrátenie tovaru v lehote 14 dní od prevzatia bez udania dôvodu sme predĺžili na 30 dní. (Dôvod vrátenia tovaru nemusí byť uvedený.)
  • Reklamácia tovaru v lehote 2 roky od zakúpenia tovaru. (Reklamácia sa vzťahuje na vady produktu, ktoré nie sú sú spôsobené bežným používaním.)
  • V prípade, že zistíte závadu na tovare po jeho prevzatí, informujte nás e-mailom alebo prostredníctvom systému pre reklamácie najneskôr do 5 dní. Ako predajca nezodpovedáme za vady vzniknuté počas dopravy, preto odporúčame viditeľne zničený balík nepreberať.

Späť na všetko o nákupe