Vráťte zadarmo cez Zásielkovňu
U nás v Ovečkárni máme jednoduchý systém pre vrátenie tovaru. Keď ste registrovaný člen ovčej rodiny, po prihlásení nájdete v menu pod Môj účet Vrátenie tovaru, kde vybierete produkt z histórie objednávok, ktorý chcete vrátiť. Ak nie ste prihlásení, stačí v systéme pre vrátenie vyplniť číslo objednávky a váš e-mail. V nasledujúcom kroku už len vyberiete produkt z objednávky, ktorý chcete vrátiť, a získate kód, ktorý viditeľne napíšete na balík. Starostlivo zabalený tovar v balíku s našou adresou a kódom odnesiete do najbližšej Zásielkovne, kde si od vás balík prevezmú a na naše náklady nám ho pošlú. Po obdržaní tovaru vám vrátime peniaze na účet do 14 dní.
Vrátenie cez Slovenskú poštu alebo kuriéra
Na svoje náklady nám môžete tovar poslať poštou. Postupujte rovnako ako pri vrátení cez Zásielkovňu, ale s tým rozdielom, že nám tovar pošlete na svoje vlastné náklady a vyberiete si dopravcu.
Tovar pošlite na adresu:
Ovečkárna.cz
Masarykova / 1106
763 02 ZLÍN
Česká republika
Kúpili ste si nesprávnu veľkosť a radi by ste tovar vymenili? Nevyhovujúci tovar nám vráťte podľa postupu, uvedeného vyššie. Do poznámky v systéme pre vrátenie napíšte kód tovaru a veľkosť, ktorú chcete poslať (kód nájdete vždy na detaile produktu pod názvom). Po obdržaní balíčka vám v čo najkratšom čase pošleme nový produkt.
Tovar vás sklamal? To nás mrzí, ale určite nájdeme riešenie. Pomocou nášho reklamačného systému nám jednoducho napíšte, čo sa stalo. Keď ste registrovaný člen ovčej rodiny, po prihlásení nájdete v menu pod Môj účet Reklamácie, kde vyberiete produkt z histórie objednávok, ktorý chcete reklamovať. Ak nie ste prihlásení, stačí v systéme vyplniť číslo objednávky a váš e-mail. V nasledujúcom kroku už len vyberiete produkt z objednávky, ktorý chcete reklamovať. Vyplníte pár riadkov a napíšte nám, aký je problém. Následne získate kód pre odoslanie. Starostlivo zabalený tovar v balíku s adresou a kódom odnesiete do najbližšej Zásielkovne, kde si ho od vás prevezmú a na naše náklady nám ho pošlú. Balíček môžete odoslat na svoje náklady prostredníctvom iného dopravcu (rovnako ako pri vrátení tovaru) na adresu:
Ovečkárna.cz
Masarykova / 1106
763 02 ZLÍN
Česká republika
Najdlhšie do 30 dní vám napíšeme vyrozumenie o reklamácii.
© 2019 Oveckarna.sk | Czech Wool company s.r.o | Klasická verzia | Nastavenie cookies | Zásady spracovania osobných údajov | Súhlas so spracovaním osobných údajov
E-shop máme od wpj.cz