Nákup cez telefón
+421 221 201 323 (8.00–19.00)
Všetko o nákupe
Menu

Dôležité informácie o fungovaní e-shopu k aktuálnej situácii

Dôležité informácie o fungovaní e-shopu k aktuálnej situácii

Vážení zákazníci Ovečkárne.sk,

vzhľadom k tomu ako sa vyvíja situácia okolo nákazy vírusom Covid-19 sme pre Vás pripravili súhrn najdôležitejších informácií, ktoré sa týkajú nákupu v našom e-shope.

Radi by sme Vás uistili, že ako internetový obchod fungujeme rovnako ako pred vyhlásením výnimočného stavu, len s pár zmenami, ktoré však nie sú pre vás, ako našich zákazníkov, až tak zásadné.

Ďalším dôležitým bodom, ktorý by sme Vám chceli oznámiť je ten, že určite nemusíte mať obavu z toho, že by sa spomínaný vírus šíril skrz nami odoslané balíčky, prenos je možný len z človeka na človeka. Samozrejmosťou v našej firme je dodržiavanie striktnej hygieny.

Situácia to nie je ľahká pre nikoho z nás, a my v Ovečkárni veríme, že ak sa budeme správať zodpovedne a budeme dodržiavať nariadenia vlády, tak spoločne tieto neľahké časy prečkáme.

Bude môj balík doručený v spomínanom termíne?

Môžeme vás uistiť, že objednávky, ktoré dostaneme do 13:00 budeme expedovať ešte ten istý deň. U dopravcov sa bohužiaľ dá počítať so zdržaním doručenia zásielky s ohľadom na vzniknutú situáciu. V tejto chvíli všetci dopravcovia fungujú štandardne ako doteraz, celú situáciu však budeme sledovať a v prípade mimoriadnych zmien vás budeme kontaktovať.

Čo keď som v karanténe, alebo je uzavretá naša obec?

Pre tieto prípady ponúkame uloženie vašej objednávky u nás do doby, než ju bude možné expedovať k vám. Vaša uhradená objednávka je u nás v bezpečí a bude odoslaná ihneď ako to bude možné.

Ako môžem zaplatiť moju objednávku?

Pre čo najkratšiu dobu styku s kuriérom pri odovzdaní balíčka, odporúčame využiť platbu prevodom alebo cez platobnú bránu GoPay, teda kartou. Ak nastane situácia, že nebude možné objednávky expedovať, tak bude vaša uhradená objednávka v bezpečí u nás a ihneď ako to bude možné, odoslaná k vám.

Čo keď chcem tovar vrátiť alebo vymeniť, ale nemám možnosť zásielku odoslať?

Štandardne ponúkame lehotu pre vrátenie a výmenu tovaru 30 dní. Chceme ale našim zákazníkom vyjsť čo najviac v ústrety a pokiaľ teda nemáte možnosť zaslania balíčka späť k nám do spoločnosti, uveďte toto prosím do poznámky k vráteniu tovaru. Akonáhle to situácia dovolí, balíček nám zašlite a budeme postupovať už štandardne - vymeníme tovar, alebo vrátime peniaze na uvedený účet do 14 dní od obdržania zásielky. Pre vrátenie alebo výmenu tovaru použite tento odkaz: https://www.oveckarna.sk/reklamacie

Pre vrátenie alebo výmenu tovaru použite tento odkaz: https://www.oveckarna.sk/reklamacie

Môžem si stále zvoliť spôsob dopravy ako osobný odber?

Aktuálna situácia nám nariadila, že náš obchod musí byť zatvorený. Výdaj balíčka na osobný odber ale zakázaný nie je, teda balík vám na našej predajni vydáme. Prosíme však o ohľaduplnosť našich zákazníkov a pokiaľ možno, aby volili dopravu kuriérom, alebo cez Zásielkovňu. Ak aj napriek tomu chcete zásielku vyzdvihnúť u nás na predajni, prosíme zákazníkov, aby použili ochranu tváre v podobe rúška, šálu, šatky alebo inej vhodnej alternatívy.

Čo ak je tovar vypredaný, kedy bude opäť skladom?

Teraz sme dobre predzásobení pre to, aby sme vám, našim zákazníkom, mohli vyhovieť vo všetkých požiadavkách. Situácia sa však vyvíja nepredvídateľne a preto sa môže stať, že niektorý z našich produktov bude vypredaný. Budeme robiť všetko pre to, aby sme opäť naskladnili chýbajúce kusy a vy si tak mohli objednať to, čo chcete.

Môže však nastať chvíľa, kedy nebudeme schopní vyrobiť požadovaný počet kusov a tovar bude tak dlhšiu dobu nedostupný. Preto vás prosíme o zhovievavosť a ponúkame vám možnosť aktivovať si strážnu ovečku pri vypredanom produkte, ktorá vám ihneď pošle správu o tom, že je tovar opäť k dispozícii.

Pokiaľ dôjde k situácii, že všetci prepravcovia zrušia doručovanie zásielok, budú vaše zásielky v bezpečí v našom sklade a odoslané ihneď, ako bude situácia lepšia.


OVEČKÁREŇ.SK SA STALA FINALISTOU SÚŤAŽE SHOP ROKU 2019 V KATEGÓRIÍ CENA HEURÉKY

V Ovečkárni sme z tohto úspechu nadšení, ale nepodarilo by sa to bez vás, naši milí zákazníci. Preto vám patrí veľké ĎAKUJEME, že ste tu s nami. 

Prečítajte si ďalej